14 Aralık 2014 Pazar

PSIS not hesaplama üzerine...

response paperlardan alınan puanların ağırlıklı toplamlarını (45 puan üzerinden olan) PSIS'e girdim...

derste anlatmıştım ama biraz kafa karıştırıcı olabilir diye yazarak bir kez daha anlatıyorum... response paper notları olarak (quiz'i de içine katmıştık) 9 kalem not var 4'er puandan her biri... response paperlardan aldığınız notu hesaplamak için, bu notlardan en yüksek 8'inin toplamını aldım... (9 kalemde notu olanların en düşük bir notları değerlendirilmemiş, 1 kalemde eksikliği olanların puanları düşmemiş oldu). 8 not'un toplamı 32 ettiğinden ve bu kategoride 45 puana ihtiyaç duyduğumuzdan toplam notları 1.41 ile çarptım.

özetle, 32 üzerinden aldığınız notun 45 üzerinden karşılığını buldum ve o şekilde Ağırlıklı Toplam kolonunun altına yazdım çıkan sonuçları... 

ek olarak katılımdan 15 puan gelecek 15. haftanın sonunda, toplamda 60 puan bu şekilde tamamlanmış olacak... 

geriye kalan 40 puanın 20 puanı dönem ödevinden (5 puanını şimdiden aldınız) ve 20 puanı da final sınavından gelecek konuştuğumuz gibi ve bu şekilde 100 tamamlanmış olacak... toplam notun üzerine bonus puanlar eklenecek (blog'da bonus linki altında çıkan sayfada yer alan bonuslar)...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder